Особливості та методика викладання школярам
Викладання англійської дітям, незалежно від того, чи це підлітки, учні початкових класів або діти дошкільного віку, потребує як винахідливості та креативності, так і наполегливих зусиль. Вчителі, які ще не мають достатнього досвіду викладання за комунікативною методикою, часто стикаються з проблемами, до яких не можуть підібрати рішення. Адже діти не завжди хочуть вчитися, іноді важко розуміють теоретичний матеріал, а через гіперактивність їх буває важко організувати. Цей курс відповість на ваші питання, пов`язані з викладанням англійської дітям, надихне вас до роботи з ними та допоможе детально розібратись на практиці в методах та підходах до навчання маленьких учнів.
Організація навчання
ILC пропонує модулі з такими варіантами розкладу:
- стандарт - модуль триває 4 суботи по 4 години (з 10:00 до 14:30).
- літній формат - модуль триває 2 тижні по вихідних, по 4 години (з 10:00 до 14:30).
Найближчі дати курсу: 04.05.24 - 25.05.24
Ціна курсу: 2999 грн
Кожне заняття складається з теоретичної та практичної частини. Завдяки цьому курсу, ви не просто отримаєте теоретичні знання, а й зможете випробувати їх на практиці та отримати кваліфікований відгук від тренера.
Після проходження курсу “Особливості викладання школярам”, ви:
• навчитесь ефективно та логічно планувати урок для дітей, адекватно розраховуючи ваші можливості та можливості студентів;
• чітко уявлятимете цілі уроку та знатимете як їх досягти;
• розумітемете базові принципи організації дітей на уроці, зможете організувати заняття з англійської;
• будете чітко розуміти особливості викладання різних навичок англійської мови дітям;
• оволодієте техніками презентації лексики та граматики, а також роботи з підручниками;
• дізнаєтеся про більше ніж 30 різноманітних ігор та активностей для дітей, які зможете використати прямо на наступному своєму уроці;
• отримаєте сертифікат ILC.
За відгуками студентів наших модульних курсів, слухачі значно впевніше відчувають себе на курсі СELTA і одразу помічають покращення результатів власного викладання.